April 04, 2011

30 Perkara yang tak patut dilakukan oleh Manusia

30 Perkara yang tak patut dilakukan oleh Manusia

dont do it
1. Menulis nombor pin bank di belakang kad ATM
2. Menaip sms yang pendek tanpa meletakkan perkataan “huhu”
3. Pergi berak tanpa pakai towel
4. Lupa akan asal-usul negaranya dan lebih berpihak kepada negara Korea

5. Nampak orang tersungkur depan mata tanpa menggelakkannya



6. Nampak iklan entri aku tanpa tolong klikkan
7. Mengorat makwe yang tengah berdating ngan pakwenya
8. Menonton video yang bukan-bukan tanpa mengambil kira langkah-langkah keselamatan
9. Menuduh aku syok sendiri dengan Lisa Surihani
10. Pergi KFC atau Mekdi tanpa membazirkan sos dan mengambil straw lebih
11. Tidak memiliki laptop HP CQ40 yang sangat berkualiti dan tak pernah rosak
12. Menjadi penyokong Liverpool

13. Menonton drama My Girl tanpa berasa sedih
14. Suka cakap pasal politik tapi tak hapal pun Rukun Negara
15. Nampak orang tengah sidai baju pastu tanya “oi, basuh baju ke?”
16. Nampak orang pergi pasar pastu tanya “oi, nak beli ikan ke?”
17. Masuk ke tandas sambil membawa laptop dan earphone
18. Online menggunakan Internet Explorer
19. Pergi kuliah tak bawak earphone dan PSP
20. Lebih berbangga menggunakan nama-nama anime dari nama yang diberi oleh mak bapak sendiri

21. Membelanjakan RM10 untuk filem Jin Noti
22. Pergi meeting tepat pada waktunya
23. Meminta perhatian dan belaian manja orang ramai dalam facebook
24. Memiliki motor yang besar tanpa perasaan angkuh
25. Memasak megi di sekolah asrama pada siang hari
26. Membelikan topup untuk awek
27. Masih lagi aktif bermain Friendster
28. Mempunyai muka perogol bersiri pastu pergi rebonding rambut
29. Mengharapkan kekenyangan itu datang dengan sendiri selepas membuat status ‘lapar’ di facebook

30. Baca entri aku ni tanpa komen kat bawah

Sumber: Media Jer

10 Komen:

brape kene bile buat domain sendiri?

rm 29.00. kira 30. hehe. paling murah..

ihosterz. tpi dengar cite serverfreak ade wat promotion. rm 28 stahun. untuk 200 user awal. promotion bulan 4 je.

kite dah tengok, tapi tak tawu macam mane nak buat

owh.. nak sy tlong ke? boleh je.

msg sye kt fb. kite cite kt sna k.

ok
juin bloglist kite :)
http://zieyrasulley.blogspot.com/2011/04/jom-juin-bloglist-kite.html

Post a Comment